Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 14:36 - Картини, нарисувани с пръсти ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 28466 Коментари: 33 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Картини заредени с положителна енергия на     светлината,хармонията, съвършенството,радостта и  любовта в природата ,земятя и безкрайния космос,нарисувани с пръсти.

image © image




















Лиляна Жонкова Краева е икономист по професия. Има собствена фирма за счетоводни услуги и данъчни консултации. Рисуването с пръсти е хоби, начин на релаксация, медитация, зареждане след напрегнатия работен ден със сухата и скучна материя на цифрите, документите и нормативната база.

През пролетта на 2004 г. съдбата я среща със Стефка Балджиева и нейната школа по нетрадиционна живопис и арттерапия – рисуване с пръсти чрез подсъзнанието. „Стефка ми показа „техниките” за рисуване с пръсти, а това е начина за мен да изразя себе си. Това е, което винаги съм търсила.”-казва Лиляна.- „Изкуството за мен е себеизява и себепознание. В творчеството намирам истинското си АЗ – съвършено, хармонично и прекрасно, светещо с Любов към всички живи същества. Знам, че този заряд се излъчва и от картините ми и съм щастлива и благодарна за това. Всяка картина за мен е една вселена, емоция, симфония от багри и светлина, която докосва най-нежните струни на сърцето и душата и ни прави по-добри.”

Първата си изложба Лиляна прави през лятото на 2005 г в гр. София в сградата на „АгроСтар” АД – по това време там работи като главен счетоводител. „Безкрайно съм благодарна на колегите ми, които ме подкрепиха в опитите ми в рисуването с пръсти и организираха първата ми самостоятелна изложба”- Лиляна.

През декември 2006 г. в гр. Стара Загора гостува с изложба от 45 картини на представянето на втората книга на Елена Мури – „Неизпратени писма до теб”

2007 г. – София, галерия „АГОРА” – самостоятелна изложба

2007 г. – Гоце Делчев – самостоятелна изложба в Културния дом. Демонстрации, рисуване съвместно с деца от града.

2007 г – Нулард, Холандия - демонстрации и предсавяне на картини на международен семинар по УЕ.

В галерия „АГОРА” – София, ул. Удово 3, има постоянно изложени картини.

Вдъхновението, с което прави картините си, стига до зрителите и провокира въображението им. Често й казват, че в тях чуват шума на вятъра, жуженето на пчелите. Това е най-добрият комплимент за художничката, която не крие, че когато рисува, излива душата си, сякаш наоколо става по-светло, по-топло, по-чисто.

 Живописните платна на Лиляна Краева са рисувани  с маслени бои в свежа и ярка тоналност. Такива са всичките. Може би защото авторката се смята за непоправим оптимист и вярва в доброт
о.
"Излъчвам светлина и любов", "Сътворение", "Нежност" са някои от заглавията, които излъчват послания за любов - към природата, към човека. Независимо дали са цветя, пейзажи или абстрактни картини.

 

image image Лиляна Краева - "Есенни багри"
image image Лиляна Краева - "Циганско лято"
image image Лиляна Краева - "Животът е прекрасен"

image image Лиляна Краева - "Хризантеми"


image image Лиляна Краева - "Полет сред звездите"

image image Лиляна Краева - "Вихър"

image image Лиляна Краева - "Огнено кълбо"

image image Лиляна Краева - "Морски ласки"

image image image
image        Цветя


image Лиляна Краева - "Слънчогледи"

image                 "Цветя"

image




Тагове:   нарисувани,


Гласувай:
25



1. mileidi46 - Wow,straxotni sa...
15.09.2010 15:05
vliubix se v temenujkite..tolkova spokoistvie i nejnost izlu4vat..
Krasota! Predi6nata su6to..
Blagodarq ti,mila za spodelenata radost...
Tova e tolkova nepoznato za men izkustvo,no e krasivo!!
цитирай
2. scarlety - Страхотни картини!
15.09.2010 15:11
Цветята много ми харесаха,особено хризантемите!
Благодаря,Стел,че ни представи тази красота и художничките!
цитирай
3. hristo27 - Чудесен избор! Наистина са пр...
15.09.2010 15:15
Чудесен избор!
Наистина са прекрасни!
цитирай
4. stela50 - Радвам се ,че ти харесват ,Милейди ...
15.09.2010 15:38
Аз имам подарък една картина ,рисувана с пръсти , с невероятно излъчване.
Цветята наистина са прекрасни ,не подценявм другите. Красиви са .
Поздрави !
цитирай
5. stela50 - Нетрадиционно изкуство ,Скали ...
15.09.2010 15:41
С много положителна енергия и красота .
Благодаря ,че сподели .
Хубав ден !
цитирай
6. stela50 - Приятно ми е ,че ти харесват ,Христо ...
15.09.2010 15:43
И одобряваш избора ми на идея .
Хубав ден !
цитирай
7. erato7 - Истинско вълшебство са тези кар...
15.09.2010 15:46
Истинско вълшебство са тези картини! Благодаря ти, миличка!:)))
цитирай
8. stela50 - Наистина от тези картини сякаш става по- светло и по -топло...
15.09.2010 15:59
Благодаря ,Ерато ,радват ме думите ти .
Поздрави !
цитирай
9. iliada - :)
15.09.2010 17:42
Много ме заинтересува ,защото аз също рисувам с пръсти и това вече някъде в блога си съм го споделяла .Може би ще се опитам да го открия и копирам да да не се повтарям!:))
Много добри работи ,но най силно впечатление ми направи първата с нестандартната рамка ,която съдейки по мястото което си и отредила най- много те е впечатлила!
Поздрав за постинга , Таня!:)
цитирай
10. stela50 - Иля ,не съм разбрала ,че владееш това изкуство ...
15.09.2010 18:00
Но винаги съм чувствала особеното излъчване на твоите картини .
Случайно попаднах на тази художничка и ме заинтригува ,въпреки ,че отдавна зная за този начин на рисуване .
Благодаря за споделеното !
цитирай
11. iliada - Танечка идвам с доказателството !:))))))))))))))
15.09.2010 18:09
http://iliada.blog.bg/hobi/2008/03/03/prysti-vmesto-chetka.169538
цитирай
12. iliada - Дано не досаждам,Таня -още едно!:)
15.09.2010 18:11
http://iliada.blog.bg/hobi/2008/03/05/slynchogledi-smesena-tehnika.169982
цитирай
13. stela50 - За мен нямаше нужда от доказателства ,Иля ...
15.09.2010 18:25
Аз ти вярвам ,но не мога да разбера как не съм усетила досега...
Много пъти ,търсейки нещо красиво ,различно и подходящо ,съм попадала на твои картини ,но не си позволявам да ги включвам в постингите .
Пак ме изненада с нещо ,Вълшебнице !
цитирай
14. iliada - Хубава вечер ,Таня!:)
15.09.2010 18:35
stela50 написа:
Аз ти вярвам ,но не мога да разбера как не съм усетила досега...
Много пъти ,търсейки нещо красиво ,различно и подходящо ,съм попадала на твои картини ,но не си позволявам да ги включвам в постингите .
Пак ме изненада с нещо ,Вълшебнице !

Радвам се когато успявам все още да те изненадвам с нещо добро!:)
цитирай
15. bizcocho - Разкошни са!
15.09.2010 21:50
Разкошни са!
цитирай
16. stela50 - Добър вечер ,bizcocho...
15.09.2010 22:18
Споделям мнението ти .
Поздрави !
цитирай
17. yuliya2006 - А АЗ СИ ХАРЕСАХ Слънчогледи, от ...
15.09.2010 22:25
А АЗ СИ ХАРЕСАХ

Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля безкрайни преливащи в жълто.
Вятър нежно ги погали а те се смеят
и греят,греят,душата ми запя.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
с очи от вярност те следят го.
А аз танцувам сред море от жар,
като нестинарка с ръце нагоре.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
за мен сте вие свещени,скъпи.
Енергия от космоса във вас е слята
а тя в мен попива и прелива.


Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля от красота,от висша страст.
Като жертвен огън сте на земята,
пречистващ мощно днес душата.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. stela50 - Благодаря ти ,Джул за хубавия стих ...
15.09.2010 22:51
Слънчогледите са прекрасни.
Хубава вечер !
цитирай
19. stela50 - Моля да ме извините ,за втори път през тези шест месеца
15.09.2010 22:58
си позволявам да изтрия коментар . Ако някой не е разбрал искам да поясня ,
че груби и нецензурни изрази в блога си няма да допусна .
Уважавам и приемам различни мнения ,лоялни и толерантни .
цитирай
20. radii2000 - 370. Само Бог е любов, и когото тази ...
15.09.2010 23:22
370. Само Бог е любов, и когото тази светлина озарява, само той я познава

Петър Дънов
цитирай
21. stela50 - Приемам ,че свързваш думите на Петър Дънов
15.09.2010 23:42
с картините на представената художничка ,radii2000 ...Мисля ,че има защо .
Поздрави и лека нощ !
цитирай
22. monaliza121 - Razgledah
15.09.2010 23:42
Разгледах и на Илиада картините, рисувани с пръсти.
Харесаха ми.
На Лиляна Краева не всички картини са рисувани само с пръсти, но това са подробности. По-важно е, че са хубави.
Поздравления, Стела!
цитирай
23. stela50 - Възможно е ,Мона Лиза ,това ,което казваш за Краева да е така ...
16.09.2010 08:35
Направиха ми впечатление и ги представих .До този момент не знаех ,че Илиада рисува с пръсти ,въпреки ,че я съм й голям фен.Аз имам картина ,рисувана по този начин от десет години на друга авторка.
Благодаря за компетентния коментар.
Хубав ден !
цитирай
24. анонимен - Лиляна Краева
16.09.2010 09:26
Браво на тази надарена икономистка, на прекрасната жена която прави прекрасните постинги! Хубав ден! Специални поздрави от Папазова!!!!!
цитирай
25. tota - Картини, нарисувани с пръсти ...
16.09.2010 09:49
Чудесно е, когато човек открие способностите си и ги изяви чрез творчество. Картини чрез които душата и говори, а пръстите пресъздали на платното. Поздрави за постинга!! Хубав ден, Танечка!!
цитирай
26. stela50 - Добро утро ,Кети ...много бих искала да си го кажем на кафе.
16.09.2010 09:58
Благодаря ти за приятните срещи сутрин в този мой свят и много целувки за теб
и Папазова .
Хубав и спокоен ден !
цитирай
27. stela50 - Благодаря ти ,Ати ...Красота ,родена от сърцето.
16.09.2010 10:02
Картини чрез които душата и говори, а пръстите пресъздали на платното.
Хубаво си го казала и почувствала .
Лек и успешен ден !
цитирай
28. thekingdaughter - Красота
16.09.2010 21:51
Стела/Таня, здравейте!
Попаднах на Вас случайно и както казвате в последния си постинг - явно няма нищо случайно.
Картините на Лиляна Краева са прекрасни и фонът, който сте избрала е невероятно въздействащ.
Моля, за Вашето съгласие, да споделя тази красота в своя профил, във Фейсбук. Имам приятели, които заслужават да видят тази красота.
Благодаря и много се радвам, че Ви срещнах тук ;)
Бъдете здрава и много лъчезарна.
цитирай
29. lotos16 - Хубава вечер, Стела!
16.09.2010 22:32
Постингите ти стават все по-интересни! Браво, мила!
А аз, кой знае защо, харесах най-много лилавите цветя и теменужките...
цитирай
30. stela50 - Хората заслужават всяка среща с красотата , thekingdaughter ...
16.09.2010 23:06
Нямам нищо против да я споделите с приятелите си и ми е приятно ,че постингът Ви харесва .
Благодаря за сърдечните пожелания ...наистина нищо случайно няма...
Поздрави !
цитирай
31. stela50 - Благодаря ,Поля ...Приятно е да четеш такива коментари .
16.09.2010 23:12
С подозрения и в приятелски чувства .
Да си призная аз също си харесах много теменужките ,но ти ги отстъпвам .
Хубава вечер !
цитирай
32. анонимен - възхвала на красотата
26.02.2011 20:17
картините са прекрасни!на пръв поглед-нежни цветя.но във всяка картина звучи тема,която ни покорява със изящество и смисъл!огнено кълбо и разбира се всички други!УСПЕХ!
цитирай
33. divna8 - Прекрасни са, Таня! Благодаря за ...
13.01.2012 23:56
Прекрасни са, Таня! Благодаря за споделянето...
Имам приятелка, която също рисува прекрасни картини с пръсти - енергийни, заредени с много позитивност, любов и знание за Вселената. Светла Иванова се казва, мога да те срещна с нея някой ден :):):)
Хубави сънища и вълшебни преживявания през уикенда :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17554483
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59863
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930